sâmbătă

Dragostea dispare cind nu mai iubesti defectele celuilalt :)










Mi s-a spus sa nu ma atasez. Dar nu pot face asta, pentru ca atunci.... n-as mai fi eu. E impotriva firii mele. Mi-as refuza voit dreptul la fericire (fie si-o singura, de neuitat clipa de fericire) Si mi-as hrani doar temerile. Nu mi-am pus niciodata intrebarea asta “e dragoste ce simt?”.Am stiut ce este si cand am iubit,am iubit pur si simplu,nu pentru vreun motiv.La fel cum am stiut si ca am incetat sa iubesc.
Tresari pentru ca nu iti doresti sa nu-l mai iubesti sau te minti ca vrei…
Cand nu mai merge si nu mai merge si ai facut tot ce era de facut,nu mai ai de ce sa regreti.In consecinta poti merge linistit inaintesi nici scuza cu “mi-e frica de singuratate” mie nu mi se pare plauzibila.Treb
uie sa-ti iei inima-n dinti,sa-ti ridici fundul din baltoaca(n-am gasit o expresie mai eleganta) si sa incepi sa urci panta.Alternativa nu exista pentru mine(sa te torturezi singur e absurd).

Eu zic ca e bine sa mai dai cu capul de tavan din cand in c
and.Si mai important e sa poti sa te ridici dupa ce ai cazut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate